...όσο ο Razali τραβάει τα μαλλιά του...
Όπως ήδη μας έχει διδάξει η ιστορία στην πίστα του Losail, τα απογευματινά sessions δεν είναι ενδεικτικά για την pole position, πόσο μάλλον για τον πιθανό νικητή...
Δοκιμάζοντας όλοι με τις σκληρές γόμμες (λόγω υψηλών θερμοκρασιών) οι χρόνοι απέχουν απ’ αυτούς που επιτυγχάνονται στα βραδινά FP2 – FP4 – Q1 και Q2.
Συνεπώς σήμερα το βράδυ θα παιχτεί το δράμα της δεκάδας για το Q2.
Κατά τα άλλα, το τελευταίο δεκάλεπτο Aleix και Maverick λύσσαξαν σε μια φλεγόμενη -από την ζέστη- πίστα διεκδικώντας την πρώτη θέση, ο Rins μπήκε σφήνα ανάμεσά τους και τελικώς πρώτος ήταν ο αναβάτης της Aprilia, ακολούθησε ο Alex Rins και τρίτος κατετάγη ο νικητής της προηγούμενης Κυριακής.
Παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον η επιλογή των ελαστικών τους, η οποία μάλλον δείχνει την υπεροχή του Vinales.
Ο Espargaro έβαλε νέο ζευγάρι ελαστικών (Hard-Medium) ενώ είχε «γράψει» μόλις τέσσερεις γύρους με τα προηγούμενα, ο Rins αντικατέστησε τα «σκληρά» με soft λίγα λεπτά προ του τέλους και ο Vinales απλώς συνέχισε την ρουτίνα του και «έγραψε» τον τρίτο χρόνο μετά από 13 γύρους με τα ίδια ελαστικά (Hard – Hard) από το ξεκίνημα των ελεύθερων δοκιμών.
Ο Petrucci έχει βρει τον διάολό του με την ΚΤΜ στην προσπάθειά του να εναρμονιστεί, αλλά, παρ’ όλα αυτά πέτυχε τον έκτο χρόνο σε μια έκρηξη των νεύρων του στο τρίτο stint με ολοκαίνουργια μεσαία γόμα. Αυτό βέβαια δεν του λύνει τα προβλήματα, τα οποία φαίνεται ότι στην συγκεκριμένη πίστα είναι αρκετά για το αυστριακό εργοστάσιο και τους αναβάτες του (του Oliveira συμπεριλαμβανομένου).
Στο μεταξύ ο Razali στην Petronas τραβάει τα μαλλιά του μ’ αυτά που συμβαίνουν... Δεν φθάνει που η Yamaha έχει αφήσει στο έλεος του θεού τον Morbidelli (με Μ1 του ... 2019), στις σημερινές απογευματινές δοκιμές οι κινητήρες και των δύο μοτοσυκλετών του μας ... χαιρέτισαν μ’ εκείνο τον χαρακτηριστικό λευκό καπνό από την εξάτμιση, που μάλλον παραπέμπει στο προπέρσινο πρόβλημα των καμένων βαλβίδων.
Στον αγώνα της Κυριακής είχε μπλοκάρει ο μηχανισμός ταχείας εκκίνησης στο πίσω αμορτισέρ και αντί να τον βγάλουν έξω πήρε εντολή να συνεχίσει με αποτέλεσμα ο πάντα ψύχραιμος Morbido να εκραγεί (του έγιναν και συστάσεις για τις -δικαιολογημένα- οργισμένες δηλώσεις του μετά τον αγώνα).
Σήμερα το σήριαλ συνεχίστηκε και «κύριος οίδε» για το ποια θα είναι η συνέχεια. Παρ’ όλα αυτά, στους ... πέντε γύρους που κατόρθωσε να ολοκληρώσει με τις δύο μοτοσυκλέτες σημείωσε τον πέμπτο χρόνο...
Στα paddock ήδη κυκλοφόρησε ο όρος «Morbidelli Gate» !
Και μη χειρότερα... 😎
Κατά τα άλλα, ο Miller σύρθηκε στις πίσω θέσεις "για τον φόβο των Ιουδαίων" (να μην ξαναπάθει τα του προηγούμενου Σαββατοκύριακου), ο Albesiano μας πληροφόρησε ότι περισσότερες αναβαθμίσεις βρίσκονται ante portas, ενώ ο Meregalli δήλωσε στον Crafar ότι ήδη η Yamaha υλοποιεί νέο σύστημα ταχείας εκκίνησης.
Honda, KTM και Suzuki έχουν πρόβλημα στον έναν γρήγορο γύρο και στο επόμενο session θα γίνει σφαγή για μια θέση στο Q2.
Τα καλύτερα έρχονται ! 😁
[full_Page]