Press Room Πέμπτης  😁


Vinales, Zarco, Bagnaia, Mir, Rins και Quartararo (δηλαδή οι έξι πρώτοι της βαθμολογίας μετά την ολοκλήρωση του πρώτου γύρου) ήταν οι εκλεκτοί του χθεσινού απογεύματος στο press room.

Ο Vinales ήταν έντονα νυσταλέος. Μετά βίας διατηρούσε τα μάτια του ανοικτά. Κατόπιν των απαντήσεών του σε ερωτήσεις δημοσιογράφων έγινε ευρέως κατανοητό ότι μετά τη νίκη του κλείστηκε στο box με τους μηχανικούς του και ξεκίνησαν την δουλειά για τον δεύτερο αγώνα. Η ύπαρξη ράντζου εντός του χώρου εργασίας δεν αποκλείεται…
Είναι σαφές ότι μετά την τακτοποίηση των προσωπικών του θεμάτων κατά την διάρκεια του χειμώνα (γάμος, οικογένεια) έχει μπει σε μια διαφορετική ρότα και δεν παραλείπει να το τονίζει κάθε φορά που φυτρώνει ένα μικρόφωνο μπροστά του.

Κατόπιν των περσινών δυσάρεστων εμπειριών του στο πεδίο της μάχης, εκ των δηλώσεών του συνάγεται το συμπέρασμα ότι φέτος έχει αλλάξει ριζικά την στρατηγική του, αλλά και την οπτική του γωνία για την δουλειά του. Στα πλαίσια αυτά άλλαξε τον επικεφαλής του επιτελείου του στην εκπνοή του 2020 και παραλλήλως πέτυχε μεταγραφή ενός σημαντικού «electronics και data engineer» προερχομένου εκ του στρατοπέδου των «κοκκίνων».

«Ποτέ δεν είναι τα πράγματα τέλεια. Πρέπει να βελτιωθούμε και να λειτουργήσουμε διαφορετικά αυτό το Σαββατοκύριακο. Πέρσι διαπιστώσαμε ότι σε δύο συνεχόμενους αγώνες στην ίδια πίστα όλα άλλαζαν. Επιβάλλεται να είμαστε προετοιμασμένοι για οποιοδήποτε ενδεχόμενο» είπε απαντώντας σε σχετικό σχόλιο του Steve Day ότι την προηγούμενη Κυριακή όλα άγγιζαν το τέλειο για την ομάδα του.

Συμπλήρωσε δε, ότι είναι σίγουρος πως όλοι οι αναβάτες θα είναι βελτιωμένοι στον επόμενο αγώνα (δεδομένου ότι ουδείς έφυγε από την πίστα και τα τεχνικά επιτελεία των ομάδων έχουν σηκώσει τα μανίκια)...

Zarco και Bagnaia δήλωσαν ότι εργάζονται και μελετούν το θέμα της φθοράς των ελαστικών, στο οποίο άλλωστε οφείλεται και η απώλεια της νίκης. Ο Pecco «έμεινε» στους τελευταίους γύρους από το πίσω οδηγώντας την κούρσα και ο Johann οδήγησε περισσότερο επιθετικά απ’ ότι έπρεπε.

«Πρέπει να είμαστε ταχύτεροι στο τέλος του αγώνα κι αυτό είναι θέμα διαχείρισης» είπε ο Γάλλος.

Ο Ιταλός αναβάτης συμπλήρωσε ότι άλλος ένας παράγων που επηρέασε το αποτέλεσμα ήταν ότι τα Ducati, σε κάποιες εξόδους στροφών, «έβγαιναν» με μικρότερη επιτάχυνση από Yamaha και Suzuki, φαινόμενο που μάλλον οφείλεται όχι μόνον στην γεωμετρία πλαισίου αλλά και στην διάταξη του κινητήρα. Λόγω δε του έντονου πλευρικού ανέμου σε κάποια σημεία της πίστας «γλιστρούσε» επιλεκτικά για να στρίψει «το τέρας». Εν τούτοις σημείωσε ότι ο φετινός αγώνας ήταν ταχύτερος αυτού του 2019 κατά οκτώ δευτερόλεπτα, συνεπώς επιβαρύνθηκε το πίσω ελαστικό ακόμη περισσότερο. Όλα αυτά θα συνυπολογισθούν στον μεθαυριανό αγώνα.

Οι δύο αναβάτες της Suzuki (Rins και Mir) δήλωσαν το προφανές: ότι επιβάλλεται να λύσουν το πρόβλημα των κατατακτηρίων, όπου υστερούν από πέρσι και οι θέσεις τους στο grid είναι πίσω, αναγκάζοντάς τους να δίνουν κάθε φορά τον αγώνα της ζωής τους για να φθάσουν τους πρώτους.

Τέλος, ο Quartararo είπε ότι μάλλον ο τρόπος που οδήγησε ήταν επιθετικός και ότι η απόδοση του ελαστικού έπεσε απότομα, ειδικά μετά το προσπέρασμα στον Miller. Συνέκρινε τα ψηφιακά δεδομένα του με αυτά του Vinales και εντόπισε τις διαφορές, όπως επίσης συνεπέρανε ότι ειδικά στην Κ6 έχανε πολύ χρόνο διότι ήταν ιδιαίτερα επιθετικός. Σιγομουρμουρίζοντας το «Smooth Operator» εξήλθε της αιθούσης με εκείνο το «μας πήρε και μας σήκωσε» ύφος.

• Suzuki και Yamaha βασίζονται στις «γρήγορες» γεωμετρίες τους στα επαναλαμβανόμενα σφιχτά κομμάτια του Losail (έξοδο Κ5 – είσοδο Κ6 και έξοδο Κ9 – είσοδο Κ10), οι οποίες (γεωμετρίες) διευκολύνονται από την εν σειρά τετρακύλινδρη διάταξη του κινητήρα τους, ενώ τα διάταξης V Ducati (και εν μέρει τα Aprilia) στηρίζονται στον ισχυρό τους κινητήρα και τις αεροδυναμικές λύσεις δανεισμένες από την F1.

• Ουδείς δεν παρέλειψε να αναφερθεί στο μεγάλο πλεονέκτημα των Ducati στην εκκίνηση. Ο συνδυασμένος (εμπρός – πίσω) μηχανισμός εκκίνησης του Dall΄Igna τσακίζει κόκκαλα και όχι μόνον. Οι αεροδυναμικές εφαρμογές του (που εξισορροπούν τα μειονεκτήματα της υποχρεωτικά αργής γεωμετρίας πλαισίου – κινητήρα) θα φανούν στους επόμενους αγώνες.

«Είναι βέβαιον ότι θα μας μιμηθούν. Θα τους πάρει όμως λίγο καιρό. Και έως τότε θα έχουμε σχεδιάσει κάτι άλλο» απάντησε χαμογελώντας ο Gigi σε δηλώσεις του στην ιταλική τηλεόραση.

Οδεύουμε ολοταχώς για το FP1 του διατρεχομένου αγωνιστικού τριημέρου...


[full_Page]