Η Ducati ελπίζει να κατακτήσει και τις τρεις θέσεις του βάθρου!


Για άλλη μια χρονιά τα πράγματα θα είναι δύσκολα στην Γαλλία. Το Le Mans επιμένει να προκαλεί τους αναβάτες και την Οργάνωση με τον μονίμως αλλοπρόσαλλο καιρό του. Επιπλέον, η συγκεκριμένη πίστα διαθέτει την περίφημη Κ3 όπου κάθε χρόνο τουλάχιστον είκοσι πτώσεις είναι δεδομένες (ανάποδη κλίση και "κρύα" αριστερή πλευρά ελαστικού) και κατέχει το ρεκόρ ολοκλήρου του πρωταθλήματος (ήδη στη Moto3 δεν προλάβαιναν να μαζεύουν μοτοσυκλέτες και αναβάτες). Ατυχώς προβλέπεται ότι οι καιρικές συνθήκες θα διατηρηθούν ίδιες καθ’ όλη την διάρκεια του Σαββατοκύριακου.


Σε μια κυριολεκτικά τρύπα του χρόνου, κατά την διάρκεια της οποίας η πίστα είχε στεγνώσει στο δεύτερο μισό της (sectors 3 και 4), ο αιώνιος Jack Miller έκανε την κίνησή του και άφησε τους πάντες ξερούς. Μπήκε με μαλακές γόμες και στο συγκεκριμένο τμήμα της πίστας τους «πήρε» σχεδόν ενάμισι δευτερόλεπτο. Και μετά πάρκαρε στο box του απολαμβάνοντας τη θέα με 2,3 δευτερόλεπτα διαφορά από τον δεύτερο, αφού η βροχή ξεκίνησε αμέσως μετά την επίτευξη του ταχυτέρου γύρου του.
Ο έτερος Καππαδόκης, ο προπορευόμενος στην βαθμολογία Pecco Bagnaia, προτίμησε ήρεμους ρυθμούς για να προσαρμοστεί στις «βρεγμένες» συνθήκες, καθώς η εμπειρία του σ’ αυτές είναι σχεδόν μηδενική (το ίδιο ισχύει για τους νεοφώτιστους Marini και Bastianini).
Ο Zarco δεν έπεσε στην «παγίδα» και ήταν ο πρώτος των «βρόχινων», ο οποίος απέχει σημαντικά των υπολοίπων και σε ρυθμό και σε απόλυτους χρόνους. Είναι ενδεικτικό ότι στους τελευταίους γύρους του session μείωσε την διαφορά από τον Αυστραλό στο ενάμισι δευτερόλεπτο!!
Όσοι επεχείρησαν να μιμηθούν τον thriller Jack πλανήθηκαν πλάνην οικτράν. Aleix Espargaro (M-M), Alex Marquez (S-S), Marc Marquez (S-S), Takaaki Nakagami (S-S) και Alex Rins (S-S) έκαναν την βόλτα τους (πλην του Aleix, ο οποίος δεν βγήκε καν) και επέστρεψαν όπως βγήκαν, συνεχίζοντας με wets.
Στην Suzuki είναι εμφανές ότι τους απασχολεί η ιστορία της πρώτης δεκάδας για την απ’ ευθείας είσοδο στο Q2, πρόβλημα που έχει εξελιχθεί σε εφιάλτη. «Έπιασαν τον ταύρο από τα κέρατα» σ’ αυτό το πρώτο σκέλος και παρ’ όλα τα τεχνικά προβλήματα (η μοτοσυκλέτα του Mir έσβησε στην Κ8 και την εγκατέλειψε εκεί ένα τέταρτο μετά την εκκίνηση) οι δύο αναβάτες ολοκλήρωσαν το FP1 εντός ζώνης Q2 (τρίτος ο Joan – ένατος ο Rins).
Στο HRC ναι μεν σημείωσαν καλούς χρόνους στο βρεγμένο καταλαμβάνοντας την τέταρτη και πέμπτη θέση, ωστόσο η κατάσταση είναι ελαφρώς περίπλοκη, καθώς η τεχνική ηγεσία βηματίζει συγχρόνως σε δύο διαφορετικούς δρόμους. Οι δύο μοτοσυκλέτες του Marquez έχουν εντελώς διαφορετικές προδιαγραφές απ’ αυτές του Espargaro και είναι προφανές ότι ο επανακάμψας Marc όσο επιστρέφει – τόσο τους τρέχει. Σύσσωμος ο ισπανικός τύπος βρίθει δημοσιευμάτων που περιγράφουν την δυσαρέσκεια του Marc για κάποιες από τις βελτιώσεις και εφαρμογές στην RCV κατά την διάρκεια της απουσίας του. Αντιθέτως, ο Pol δείχνει σταδιακά να εξοικειώνεται και μάλλον τους καρπούς του κόπου του Bradl θα τους γευτεί αυτός. Ο Santi Hernandez θα τρέχει πάλι και δεν θα φτάνει (παρέα με ολόκληρο το HRC. Ας μην ξεχνάμε ότι ο Marquez έχει υπογράψει έως και το 2023).
Εξέπληξε ο Savadori (Aprilia) σε «νεκρό χρόνο» (είχε πέσει η καρό σημαία), ο οποίος φαίνεται να τα πηγαίνει καλά με το βρεγμένο, ενώ οι αναβάτες της Yamaha μένουν προς το παρόν εκτός δεκάδας, τερματίζοντας «τραίνο» με Vinales – Morbidelli – Rossi – Quartararo (12η έως 16η θέση), σπάζοντας την αλυσίδα ο Nakagami (15ος). Ο μεν Fabio βρίσκεται σε κατάσταση αποθεραπείας και προσαρμογής κατόπιν της χειρουργικής επέμβασης για την αντιμετώπιση του γνωστού arm pump προβλήματος που του εμφανίστηκε για δεύτερη φορά στην πίστα της Jerez και επιπλέον δεν έχει εμπειρία στο βρεγμένο, ο δε Vinales είχε μια πολύ περίεργη πτώση στην έξοδο του pit lane με μηδέν χιλιόμετρα (διεκδικώντας την πλέον αργή πτώση στα χρονικά) και δεν πρόλαβε την τελική του προσπάθεια.
Στις 15:10 ανοίγει το pit lane για το δεύτερο σκέλος των ελεύθερων δοκιμών.





[full_Page]