Αποσπάσματα από ... έρωτες !

 

"Αποσπάσματα από έρωτες" με χρονολογική σειρά. Ένα απάνθισμα τμημάτων αναρτήσεων των προηγουμένων ετών του MotoPress, τα οποία ουσιαστικώς σκιαγραφούν την πορεία προς την σημερινή πραγματικότητα.

Ημέρα Δημοσίευσης: 13/10/2016

• Ο Stoner, κατά δήλωσιν Ciabatti, αρνήθηκε να συμμετάσχει στο Motegi στην θέση του Iannone. Αφού ο Pirro λιώνει στην Valencia, προετοιμάζοντας το GP17 για τον επερχόμενο μάγο, η Ducati έμεινε με τον Dovizioso στα χέρια...
Φαίνεται πως ο Casey ό,τι λέει το εννοεί... Η από κοινού απόφαση των μελών της οικογένειας δεν επιδέχεται ερμηνειών...
Από εκεί και πέρα τα media παίζουν τα παιχνίδια τους (και ο Ciabatti ομοίως)...

Έτσι, για να ιντριγκάρονται οι “από εδώ” και οι “από εκεί”...
Όταν ο Casey είχε την διάθεση να αντικαταστήσει τον Dani, ο Nakamoto σέρβιρε τσάι και συμπάθεια, φοβούμενος τις πιθανές συνέπειες με τον μικρό...
Είναι όμως γνωστόν τοις πάσι ότι ο αυστραλός δεν είναι Hayden…
Συνεπώς, εάν το θελήσει και πάλι, θα το ζητήσει φωναχτά (όπως το έπραξε με την ως άνω περίπτωση)...
Άλλωστε, δεν νομίζω ότι είναι από τους χαρακτήρες που θα ανέχονταν να αποτελεί αναγκαστική επιλογή...
Τα υπόλοιπα είναι πιρουέτες των δημοσιοσχεσιτών που το προτιμούν καυτό...
Τζερτζελές να γίνεται...


• Και μιά που αναφέρθηκα προηγουμένως στον Pirro…
...Ο Michele έχει αναλάβει το βαρύ φορτίο της προσαρμογής των πρώτων χιλιομέτρων για την GP17. Δεδομένου ότι ο Jorge θα έχει μια μόνον ευκαιρία δοκιμών μετά τον τελευταίο αγώνα της χρονιάς (αφού ο Jarvis αποφάσισε να του κάνει την ζωή δύσκολη), μηχανολόγοι, σχεδιαστές, Pirro και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις τρέχουν και δεν φθάνουν στην Valencia για να είναι όσο το δυνατόν πληρέστερη η νέα μοτοσυκλέτα για τον ισπανό αναβάτη.
Εάν στα παραπάνω συνυπολογισθούν οι νέες πρωτοποριακές (και αδοκίμαστες) αεροδυναμικές ευρεσιτεχνίες του ιδιοφυούς Dall’Igna (εις απάντησιν των απαγορευμένων αεροτομών), αντιλαμβάνεται και ο πλέον αδαής ότι ο Lorenzo θα αντιμετωπίσει ένα βουνό νέων δεδομένων στην αγωνιστική του καθημερινότητα...
...χώρια που έχει να αντιμετωπίσει για πρώτη φορά στην ζωή του έναν V κινητήρα και μια εντελώς διαφορετική γεωμετρία πλαισίου (συνδυαζόμενα με τα x-factor -για τον Jorge- Michelin), τα οποία ένας θεός ξέρει πως θα τα διαχειριστεί...


• Πέραν των παραπάνω, ο Jorge έχει να αντιμετωπίσει και τους περιορισμούς του συμβολαίου του με την Yamaha. “Μεγάθυμοι” οι μπλε, του επέτρεψαν να συμμετάσχει στο τεστ της Valencia, όμως δεν έπραξαν το ίδιο με το ιδιωτικό τεστ του κατασκευαστή που θα ακολουθήσει μια εβδομάδα μετά στην Jerez… Εν αντιθέσει με τους υπόλοιπους εν μεταγραφή αναβάτες του grid, οι οποίοι έχουν ελευθέρας για τις νέες τους ομάδες προ της λήξης του έτους...
Εικάζουν διάφορες παραλλαγές τα σχετικά sites για την στάση του Jarvis, ωστόσο οι πραγματικοί λόγοι πιθανότατα θα δημοσιοποιηθούν μετά από έναν ίσως χρόνο (και βάλε) και όπως πάντα θα προκύψουν (οι δέουσες εξηγήσεις) μεταξύ τυρού και αχλαδιού...
Το βέβαιον είναι ότι η ψυχρότης στο paddock της Yamaha είναι δεδομένη, διαμορφώνει με τον δικό της τρόπο την πραγματικότητα και θα τσουλήσει ο χρόνος αργά και βασανιστικά έως την Valencia (με κάποιες πιθανότητες να υποστούμε μερικές ακόμη δημόσιες εκρήξεις του ισπανού αναβάτη)...
Πάντως, στην εισαγωγική συνέντευξη τύπου του Motegi (σε σχετική ερώτηση) φρόντισε, για άλλη μια φορά, να ρίξει το δηλητήριό του...
“Νομίζω ότι για τα χρόνια που αφιέρωσα στην Yamaha και τα αποτελέσματα που έχω επιτύχει για την ομάδα άξιζα την παραχώρηση για τις δοκιμές στην Jerez. Όμως δεν είναι στο χέρι μου και θα σεβαστώ την όποια απόφαση”...
Ίσως ο Jarvis να μην έχει οριστικά κλείσει αυτό το θέμα...
Άλλωστε, όταν ο Vale αποφάσιζε να επιστρέψει στους “μπλε”, οι “κόκκινοι” είχαν συμπεριφερθεί περισσότερο “πολιτισμένα”...
Ο Lin “χρωστάει μία”...


Ημέρα Δημοσίευσης: 14/10/2016

• Μετά το Misano δοκίμασαν τον κινητήρα της επόμενης χρονιάς...
Μετά την Αραγονία δοκίμασαν ολόκληρη την RCV213 του 2017 και μάλιστα με τρεις αναβάτες...
Τους δύο “εργοστασιακούς” και τον Crutchlow…
Το τεστ αυτό κρίθηκε εξαιρετικά σημαντικό και τα αποτελέσματα θα τα δούμε στο τεστ που ακολουθεί του τελευταίου γύρου στην Valencia...
Παρ’ όλο που και τα δύο τεστ του HRC έγιναν κεκλεισμένων των θυρών, κάποιες πληροφορίες διέρρευσαν...
Φαίνεται πως τελικώς, στην προσπάθειά τους οι σχεδιαστές – μηχανικοί του εργοστασίου να καταπολεμήσουν την επιθετικότητα του κινητήρα, καταλήγουν στην δοκιμασμένη δομή του bing bang, εγκαταλείποντας την screamer έκδοσή του...
Marquez και Dani δείχνουν ικανοποιημένοι και βεβαίως κρατούν το στόμα τους ερμητικά κλειστό.
Όπως το ίδιο συνέβη και με τον τεχνικό διευθυντή του HRC, τον Shinichi Kokubu, ο οποίος, ερωτηθείς σχετικά, αρκέστηκε να πει ότι προσπαθούν πολλές εναλλακτικές, όμως είναι αδύνατον να μιλήσει γι’ αυτά που δοκιμάζουν οι δύο αναβάτες...
Εάν, δεδομένου του αρχικού black out της Honda στην αρχή της χρονιάς, βρήκαν άκρη στην συνέχεια κατακτώντας νίκες και με τους τρεις αναβάτες (χρησιμοποιώντας έναν σφραγισμένο κινητήρα με προβληματική συμπεριφορά για τα νέα δεδομένα ηλεκτρονικών και ελαστικών), τίθεται το ερώτημα από τα διεθνή ΜΜΕ μήπως το 2017 αποτελέσει μια επανάληψη του 2014, όταν η Repsol Honda ισοπέδωσε τα πάντα...

• Από την άλλη πλευρά, στο στρατόπεδο των μπλε επικρατεί πλήρης σύγχυσις...
Ο Rossi θεωρεί ότι η φετινή χρονιά έχει λήξει, όμως κρούει των κώδωνα του κινδύνου για το 2017.
“Πρέπει να δουλέψουμε και να γίνει κάτι περισσότερο στους τελευταίους αγώνες, όμως επιβάλλεται να εστιάσουμε στην επόμενη χρονιά” είπε μεταξύ άλλων και συμπλήρωσε ότι στους πρόσφατους αγώνες η βελτίωση της μοτοσυκλέτας είναι σχεδόν μηδενική...
Ο Lorenzo έχει εκφράσει την άποψη ότι η ρίζα του κακού βρίσκεται στα ηλεκτρονικά...
Περίεργη διαπίστωση, όταν από την αρχή της χρονιάς είναι γνωστό ότι η Yamaha ήταν αυτή που είχε προσαρμοστεί καλύτερα στο ενιαίο λογισμικό...
Πολλοί πιστεύουν ότι τα πραγματικά προβλήματα για τον Jorge ξεκίνησαν μετά την Αργεντινή και εκείνο το απίστευτο κλατάρισμα του πίσω ελαστικού του Scott Redding.
Η Michelin αναγκάστηκε να μεταβάλει την σύνθεση του “σκελετού” του ελαστικού και από τότε όλα άλλαξαν για τον ισπανό αναβάτη. Έχασε την “αίσθηση” και την σταθερότητα στις εισόδους των στροφών, συνεπώς και την εντυπωσιακή έως τότε “γωνιακή” του ταχύτητα...

• Επιπροσθέτως, από τα μέσα της αγωνιστικής περιόδου παρατηρείται μια εκπληκτική βελτίωση των Honda στα ηλεκτρονικά (τα οποία στην αρχή του 2016 υπήρξαν ο εφιάλτης της) και έχω την αίσθηση ότι οφείλεται σ’ αυτό που όλα τα διεθνή ΜΜΕ πέρασαν στα “ψιλά”...
Στους κανονισμούς επιβολής ενιαίας ECU και ενιαίου λογισμικού υπάρχει ένα νομικό “παράθυρο”, σύμφωνα με το οποίο προβλέπεται ελεύθερη χρήση κάποιων επιπρόσθετων αισθητήρων με συγκεκριμένες προδιαγραφές (τις οποίες οφείλουν να δηλώσουν οι ενδιαφερόμενοι στην αρχή της αγωνιστικής χρονιάς)...
...Παράθυρο που άνοιξε κατόπιν αιτήματος του HRC, τη συμφωνία των υπολοίπων κατασκευαστών...
Θέμα το οποίο ξεχάστηκε...
Τα αποτελέσματα πάντως μιλούν από μόνα τους. Από τους πρώτους επτά αγώνες, στους πέντε αναδείχθηκε νικήτρια η Yamaha και από τότε ... σιγή ασυρμάτου...
Η Honda με τον Marquez είχε δύο νίκες στους επτά πρώτους αγώνες και στην συνέχεια ακολούθησαν άλλες πέντε με τέσσερεις διαφορετικούς αναβάτες...
Επιπλέον, Ducati και Suzuki κατέκτησαν από μια...

• Οι μπλε μάλλον επαναπαύτηκαν στην ορθή τους προσαρμογή από τις χειμερινές δοκιμές, ξεχνώντας ότι οι πορτοκαλί εργάζονται πυρετωδώς καθ’ όλη την διάρκεια της χρονιάς, όταν οι εργατοώρες στην Asaka έχουν ξεπεράσει κάθε προηγούμενο...
...Προφανώς η ενδελεχής μελέτη των φετινών δεδομένων και το ξεζούμισμα του ενιαίου λογισμικού ήταν αυτά που οδήγησαν τον ιαπωνικό γίγαντα να αποφασίσει bing – bang αντί screamer για το 2017.
Αυτό δεν σημαίνει ότι η Yamaha έχει μείνει με σταυρωμένα χέρια...
Το αντίθετο...
Δεδομένης της έλευσης του Vinales πολλά θα αλλάξουν...
Θέλουμε δεν θέλουμε ο μικρός αποτελεί την αγωνιστική επένδυση, όσο ο “γέρος” εξελίσσεται στην παγκόσμια σταθερά του αθλήματος και το σημείο αναφοράς...
Ο Meregalli προσφάτως δήλωσε ότι θα υπάρξουν σημαντικές αναβαθμίσεις στην μοτοσυκλέτα του 2017, την οποίαν όμως δεν πρόκειται να εμφανίσουν πριν από τις δοκιμές του Νοεμβρίου. Μίλησε δε για κάποιες επαναστατικές αλλαγές.


Ημέρα Δημοσίευσης: 29/10/2016

Grand Prix Μαλαισίας. Συνέντευξη τύπου μετά τις κατατακτήριες. Κατόπιν σχετικής ερώτησης για το μερίδιο συμμετοχής μοτοσυκλέτας – αναβάτη σ’ ένα επιτυχημένο ή όχι αποτέλεσμα, ο Valentino μίλησε συγκεκριμένα και σταράτα...
(...εν αντιθέσει με άλλους αναβάτες που αποφεύγουν σκοπίμως τέτοιου είδους απαντήσεις και στην προσπάθειά τους να απαντήσουν στο αίνιγμα της ιστορίας, καταφεύγουν στην προϊστορία του αινίγματος)...
Ο δημοσιογράφος εκ Φιλιππίνων ρώτησε εάν η παλαιότερη θεωρία της συμμετοχής 80% αναβάτης – 20% μοτοσυκλέτα σε ένα επιτυχημένο αποτέλεσμα εξακολουθεί να ισχύει...
“Τα τελευταία χρόνια αυτή η αναλογία έχει αλλάξει. Η μοτοσυκλέτα και η ομάδα που την προετοιμάζει είναι υψίστης σημασίας. Τώρα πλέον, η αναλογία αυτή έχει αλλάξει σε 50 – 50. Και φυσικά, το να σε υποστηρίζει εργοστασιακή ομάδα είναι εξαιρετικά σημαντικό. Πάντως και στις ιδιωτικές ομάδες ισχύει το ίδιο. 50 – 50 είναι η αναλογία”.
Η απάντηση του Rossi αποτελεί και υπόδειξη προς όλους αυτούς οι οποίοι συζητούν για τους αγώνες ή γράφουν γι’ αυτούς και αναφέρονται μόνον στους αναβάτες, κρίνοντας την ικανότητά τους εκ του αποτελέσματος. Η λίστα των προαπαιτουμένων για μια επιτυχή έκβαση του πρωταθληματικού “πολέμου” είναι εξόχως μακριά και λεπτομερής, περιέχουσα ιδιοφυές ανθρώπινο δυναμικό, άρτιο εξοπλισμό, φαντασία και σπάνιες ικανότητες στελεχών, των οποίων το όνομα πολλάκις παραμένει άγνωστο έως την απόσυρσή τους. Τα έργα και οι ημέρες όλων αυτών καταλήγουν σ’ ένα σύνολο μετάλλων, ανθρακονημάτων, ηλεκτρονικού εξοπλισμού και επεξεργασμένου πρωτογενούς υλικού με συγκεκριμένες προδιαγραφές. Οι τελευταίες, παρέα με τις προδιαγραφές του ανθρώπου – αναβάτη μπαίνουν στον πάγκο του χασάπη.
Συνεπώς, καλόν είναι όταν κρίνονται ή συγκρίνονται αποτελέσματα αγώνων να μην παραλείπεται το 50% του προς κρίση πακέτου.

[full_Page]